dinsdag 27 september 2016

Gestrand

Vanmiddag, na een bezoek aan Galeria Baltycka (groot indoor winkelcentrum) terug naar station wat daar bij ligt. Ik zie dat de treinen om de 7 minuten gaan.

Mooi, hoef ik niet lang te wachten.

Maar 1 station (Stoznja) voor mijn station (Gdansk Glowny) bleef de trein veel langer staan dan normaal. Na ruim 10 minuten werd er iets omgeroepen in het Pools. Ik had werkelijk geen idee wat.

Maar mensen verlieten de trein en gingen naar tram.

Dat deed ik ook maar. Houten trap van voor de 1e wereldoorlog op, brug over en trap naar beneden.

Sta ik bij de tram, zie ik dat mijn trein weg is en dat er een volgende aankwam. Die niet gehaald, masr de volgende wel. Al ging ik met doodsverachting van die houten trap van voor de 1e wereldoorlog af.

En op de foto zie je waar ik was gestrand.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten