donderdag 3 mei 2012

Batterij leeg en andere probleempjes

De laatste tijd houdt de batterij van mijn Nokia C7 het niet zo lang meer uit. Zo ook vandaag (lees gisteren, dinsdag 1 mei), met een omweg per trein vanwege een aanrijding  en geen mogelijkheid om tussendoor op te laden.. Die batterij is nu (dinsdag 1 mei. 's avonds  in de trein naar huis aan papier toevertrouwd) helemaal leeg en ik ben nog niet thuis.

Daarvoor zat ik in een trein met wifi, maar als je nu denkt dat ik daar gebruik van kon maken....nee. En ook niet meer van mobiel internet. Blijkbaar hadden de verschillende access points op mijn phone wat onenigheid want na een klassieke uit en weer aan werkte het weer. Had ik daar maar eerder aan gedacht.....

Maar wat voel je je ineens buitengesloten wanneer internet op je phone het niet meer doet.wanneer je onderweg bent.

Een paar jaar geleden maakte je daar nog niet druk over. Die éne keer dat je in de Efteling even wilde kijken of je salaris gestort was (nog een heel gepriegel op zo'n klein schermpje) veel meer deed je er ook niet mee.

Ja, zo brengen moderne tijden en moderne gadgets ook moderne probleempjes met zich mee.
Terwijl ik 10 jaar geleden een mobiele telefoon had waarmee je alleen kon bellen en sms-en. En ja, ok, een rekenmachine, wereldklok en snake.
Daarna een toestel met WAP, maar na 1 poging monochroom internet op een klein scherm hield ik dat voor gezien.

En dit blogje is dus gekomen omdat de batterij van mijn phone leeg was. Gelukkig heb ik wel altijd een schrijfblok en een pen bij me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten